חופשה זוגית באילת - חופשה מפנקת וזולה בקרוואן על הים

חופשה רומנטית כבר לא חייבת להיות סיפור יקר. הנה כל היתרונות לחופשה זוגית באילת בקרוואן.

מחיר לילה במלון באילת נע בין +2000-3000 ש"ח ללילה בעונה. ארוחת ערב במסעדה טובה לזוג כ 300 ש"ח. תוסיפו לזה בזבוזים, מוניות, אטרקציות ועוד לא דיברנו על הטיסות והגעתם לסכום שיכול לקנות לכם סופ"ש בחו"ל ואפילו יותר. איך בכל זאת אפשר להינות מחופשה לא יקרה בעיר השמש הישראלית שאנחנו כל כך אוהבים? כבר הבנתם, לינה בקרוואן.

בהמשך המאמר:

למה חופשה בקרוואן היא החופשה הזוגית המושלמת?

בלי תורים בחדר אוכל, בלי ילדים קטנים שמתרוצצים לכם בין הרגליים ובלי קירות משותפים, לינה זוגית בקרוואן תספק לכם חופשה אינטימית ומיוחדת שתזכרו לעוד שנים רבות.

מה יותר טוב מלקום בבוקר ולפתוח את הדלת ממש על שפת הים? לא משנה כמה המיקום של המלון שחשבתם לסגור טוב, הוא אף פעם לא כזה טוב כמו של הקרוואן. קרוואנים באילת ממוקמים ממש על שפת הים, בחוף הצפוני או בחוף הדרומי. אם תבחרו בקרוואן אשר ממוקם בחוף הצפוני תהנו גם ממיקום מעולה הקרוב לכל מה שרק תחשבו עליו. קניונים, מסעדות, ברים, אטרקציות ועוד כל אלו ממוקמים בחוף הצפוני של אילת במרחק הליכה ממיקום הקרוואנים.

אם חשקה נפשכם בטיפול ספא בחדר או רום סרוויס, גם מהשירותים הללו אפשר להינות בקרוואן. באילת עשרות מסעדות אשר מציעות שירותי משלוחים מהירים שיגיעו אליכם עד הקרוואן. גם מטפלים רבים ישמחו לפנק אתכם בטיפול ממש כמו בחדר במלון.

הכנסת אורחים לבית מלון היא תהליך מסורבל ואפילו מעצבן בו צריך לחכות למאבטח שייתן אישור וגם אז יש מלונות שלא מאפשרים הכנסת אורחים כלל. יתרון נוסף לחופשה בקרוואן היא שתוכלו לארח קרובי משפחה או חברים לביקור כאוות נפשכם ללא צורך בהסברים כלל.

מה צריך להביא לחופשה זוגית בקרוואן?

כלום! 

קרוואנים להשכרה באילת מאובזרים בכל מה שחדר במלון מציע ואף יותר. מיטה זוגית מפנקת כמו בבית במלון, טלוויזיה, מזגן, מגבות ועוד ובקרוואן תהנו גם ממטבח מאובזר, פינת ישיבה מפנקת וחצר אינסופית.

חוץ מבגדים ומטען לסמארטפון כדי שתוכלו לתעד את החופשה המושלמת, אתם לא צריכים כלום.

מפרט מלא של הקרוואנים המוצעים להשכרה תוכלו לראות כאן.

 

עלויות חופשה בקרוואן

מחירי השכרת קרוואנים באילת תלויים בכמה גורמים כמו מספר הלילות, הזמן בשנה, סוג הקרוואן ועוד. ממש כמו בבית מלון. טווח המחירים הרחב הוא בין 600-1000 ש"ח ללילה לכל הקרוואן – עד 6 אנשים! הבדל משמעותי מ1000-3000 ש"ח לאדם בחדר בבית מלון.

השכרת קרוואן מלווה גם בגנרטור לשימוש לאספקת החשמל. ברוב המקרים אתם תקבלו גנרטור עם מיכל דלק מלא ותתבקשו להחזיר אותו מלא כך שיש בנוסף את העלות הזו, אך היא מזערית וכמויות הדלק שתצרכו בכמה ימים היא בליטרים בודדים בלבד.