קרוואן באילת עם ילדים - כל האטרקציות והפעילויות המומלצות

קרוואן באילת עם הילדים - טיפים והמלצות לפעילויות שיעשירו את החוויה שלכם באילת

חופשה משפחתית עם ילדים יכולה להיות סיפור לא זול בכלל. השכרת קרוואנים באילת היא דרך נפלאה להוזיל עלויות בפערים משמעותיים ועדיין להינות מחופשה ביעד מבוקש. במאמר הבא, כתבנו לכם על כל הפעילויות המתאימות לילדים באילת ואיך לשלב אותם עם החופשה בקרוואן.

אטרקציות ופעילויות באילת

אילת היא עיר הנופש הישראלית וככזאת מלאה באטרקציות ופעילויות מהנות שכייף לשלב בחופשה. הכנו לכם רשימת אטרקציות המתאימות לילדים באילת:

  • פארק הקרח: איך לא חשבו על זה קודם? קניון האייסמול באילת הוא כנראה הקניון המיוחד ביותר במדינה. עשרות חנויות מותגים המרכיבות מבנה מעגלי שבמרכזו: פארק החלקה על הקרח, גדול במיוחד ומהנה במיוחד. בקניון האייסמול תמצאו גם ג'ימבורי איגלו מגניב במיוחד שהילדים יכולים להעביר בו שעות, מגוון מתקנים לילדים המפוזרים לכל אורך הקניון ופארק בבילון. לעיתים בערבים מתקיימות גם הופעות החלקה על הקרח. קניון האייסמול ממוקם לא רחוק מקו הטיילת בחוף הצפוני, ואם השכרתם קרוואן הממוקם בחוף הצפוני, תוכלו ללכת לקניון ברגל.
 
  • ספורט ימי: אז אולי זה לא בדיוק ספורט, אבל זאת אחלה חוויה ימית. אבובים, בננות, מצנח ים ועוד שלל פעילויות המתחדשות כל הזמן שיעבירו לכם את הזמן בכייף, בצחוק, אדרנלין ויגבשו את המשפחה לחוויה משותפת. לכל אורך החוף הצפוני תמצאו בתי עסק המפעילים פעילויות ספורט ימי ופועלים לכל אורך שעות היום. אתם יכולים לקום בבוקר בקרוואן ולצאת לטיול לאורך הטיילת הצפונית ולבחור לכם פעילות ספורט ימי. גם בחוף הדרומי פועלים כמה בתי עסק לספורט ימי. רוב הפעילויות מתאימות לילדים בטווח גילאים רחב.
 
  • כדור: אומנם היינו שמחים לכתוב בשורות אלו כי באילת פועל פארק שעשועים אבל לפחות אם לא, אז הכדור המפורסם ימלא לכם את החלל החסר. ממוקם בטיילת החוף הצפוני ממש לפני הגשר של המרינה, תמצאו כדור ענק שאם תרצו, יעיף אתכם (או את הילדים) גבוה לשמיים.
 
  • המזרקה המוזיקלית: יוזמה של עיריית אילת שאנחנו אוהבים ממש. מזרקה ענקית הממוקמת בתוך פארק ירוק ויפה במרכז התיירות. הילדים מתים על זה ואם תגיעו בשעות הערב אולי גם תזכו לצפות באחד מן המופעים המוזיקליים והצבעוניים הפועלים במזרקה. המזרקה ממוקמת מאחורי האיימקס לשעבר במרכז התיירות.
 

באתר התיירות הרשמי של אילת תמצאו כמעט את כל האטרקציות בעיר. מומלץ לבקר באתר לפני שמגיעים.

מנצח ים ספורט ימי באילת - אטרקציות לחופשת השכרת קרוואן באילת
מנצח ים ספורט ימי באילת - אטרקציות לחופשת השכרת קרוואן באילת

הטבע האילתי

נוף מדבר הררי, ים פורה, מפגש 3 מדינות ומזג אוויר בהיר ברוב ימות השנה יוצרים כולם ביחד את הנוף הייחודי והמדהים של העיר אילת. ריכזנו בשבילכם כמה פעילויות טבע חוויתיות באילת המתאימות לילדים:

  • דולפין ריף: מהרגע הראשון שתכנסו לחוף הדולפין ריף, תרגישו שמדובר בחוף מיוחד. טווסים יקבלו את פניכם לשלום ולפעמים גם תרנגולות. פינות יצירה לילדים, מועדון צלילה ומסעדות הם רק חלק ממגוון השירותים שהחוף מציע. ואם תהיתם למה השם, בחוף מתגוררים דולפינים מדהימים ביופיים וידידותיים במיוחד. פעמיים ביום תוכלו לצפות בהאכלות מהגשר הצף ואם תרצו תוכלו גם לצאת לצלילה/ שחייה עם דולפינים. אם תצליחו למצוא רגע שקט מהילדים, מומלץ להתפנק בספא המיוחד "סתלבט על המים" אשר משלב טיפולי וואטסו ב3 סוגי בריכות מרגיעות ומפנקות.  הדולפין ריף ממוקם בחוף הדרומי, אם הקרוואן שלכם ממוקם בחוף הצפוני ניתן לנסוע בקו אגד 15 היוצא מהתחנה מול קניון מול הים או לנסוע במונית שעלותה כ-40 ש"ח.
 
  • המצפה התת ימי: אחת האטרקציות הותיקות באילת שלא נמאסת על הילדים אף פעם. מנהרת כרישים שקופה, יצורים ממעמקי הים, חדר חושך, מגדלור, שייט בסירת זכוכית ועוד שלל פעילויות שיעסיקו את הילדים ליום שלם ועוד שבוע שלם של סיפורים. במקום תמצאו גם מסעדות ואזורי סתלבט להפסקות קצרות במהלך השהות שלכם במצפה. אפשר לסכם את הביקור במצפה כחוויה מהנה וחינוכית בה הילדים לומדים המון על עולם הים. המצפה התת ימי ממוקם גם הוא בחוף הדרומי. אם הקרוואן שלכם ממוקם בחוף הצפוני ניתן לנסוע בקו אגד 15 היוצא מהתחנה מול קניון מול הים או לנסוע במונית שעלותה כ-40 ש"ח.
 
  • הגן הבוטני: גן אקולוגי מקסים בלב המדבר בו תמצאו יער גשם! (כן כן) ג'ונגל אמיתי בלב המדבר, חוויה מדהימה לילדים וגם למבוגרים. פעילויות ואירועים מתקיימים לעיתים בגן הבוטני אך גם אם הגעתם לאילת בתאריכים ללא אירועים מיוחדים, טיול בגן הבוטני גם ככה הוא חוויה. בגן גם משתלה גדולה וססגונית, בית קפה והמון פינות אתנחתא מהנות. הגן הבוטני ממוקם בכניסה לאילת, אם השכרתם קרוואן באילת לחופשה תוכלו להגיע במונית ממיקום הקרוואן בחוף הצפוני שתעלה כ-25 ש"ח.
המצפה התת ימי באילת - השכרת קרוואן באילת עם ילדים - אטרקציות מומלצות
המצפה התת ימי באילת - השכרת קרוואן באילת עם ילדים - אטרקציות מומלצות

קניות ובזבוזים באילת

בעיר תיירות כמו בעיר תיירות, מרכזי קניות באילת לא חסר. השכרת קרוואן באילת לחופשה תחסוך לכם סכומי כסף גדולים במיוחד ואחת הדרכים הכייפיות ביותר תהייה לבזבז את ההפרש בקניונים בעיר.

המלצה שלנו: תתעוררו בבוקר בקרוואן על שפת הים, תתחילו את הבוקר בחוף הים או בפעילות בטבע ואת הצהריים החמים תבלו בקניון ממוזג ונעים.

מרכזי הקניות בעיר:

  • קניון מול הים: אחד הקניונים הותיקים בעיר. ממוקם בדיוק במפגש בין רצועת החוף הצפונית לדרומית. בקניון תמצאו מותגים, בתי קפה ומסעדות ובקומה התחתונה פועל ג'ימבורי קטן לילדים.
  • קניון אייסמול: הקניון החדש ביותר בעיר הממשיך להתרחב כל הזמן. ממוקם ליד "עיר המלכים" לשעבר. מחוץ לקניון תוכלו לטייל או לשבת על שפת המים במרינה. בתוך הקניון פעילויות רבות לילדים עליהם כתבנו בהרחבה בתחילת המאמר.
  • קניון מלכת שבא: ממוקם בקומה התחתונה של מלון מלכת שבא הנמצא אחרי הגשר בטיילת החוף הצפונית. בקניון תמצאו מותגים, בתי קפה ומסעדות אך אין פעילויות או איזורים ייעודיים לילדים.
  • הבולווארד: שדרת הבולווארד נמצאת בקומה התחתונה של מלון ישרוטל רויאל גארדן ובו תמצאו בעיקר מותגים יוקרתיים ומסעדות. אין פעילויות ייעודיות לילדים במקום.
  • טיילת המלך שלמה: הטיילת המתפצלת באיזור הגשר בחוף הצפוני לכיוון צפון. תמצאו בה חנויות בגדים וצעצועים ומסעדות. אין פעילויות מיוחדות לילדים.
  • ביג אילת: קניון גדול מלא בחנויות הממוקם בכניסה לעיר. בקניון אין פעילויות מיוחדות או איזורים ייעודיים לילדים.
  • טיילת החוף הצפוני: הטיילת המתפרשת לכל אורך החוף הצפוני. חנויות רבות, בתי קפה ומסעדות פרושים לאורך כל הטיילת.